Vliv chronického onemocnění dítěte na začlenění do třídního kolektivu – Bc. Eliška Klosová
Bc. Eliška Klosová
Master's thesis
Vliv chronického onemocnění dítěte na začlenění do třídního kolektivu
The Influence of a Child's Chronic Illness on Inclusion into a Class Group
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vlivem chronického onemocnění dítěte na jeho začlenění do třídního kolektivu. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část nás seznamuje s inkluzivním vzděláváním, klimatem školní třídy, speciálními vzdělávacími potřebami a chronickými onemocněními. Praktická část práce se zaměřuje na zjištění, zda má chronické onemocnění vliv na začlenění dětí do …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the influence of a child's chronic illness on its inclusion into the class group. The work consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part introduces us to inclusive education, school climate, special educational needs and chronic illness. The practical part of the work focuses on finding out whether chronic disease has an effect on the inclusion …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Klosová, Eliška. Vliv chronického onemocnění dítěte na začlenění do třídního kolektivu. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Social Pedagogy / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Vliv onkologické léčby u dětí na vzdělávání
Jana Krčová