Klára Vaňkátová
Bachelor's thesis
Segmentace návštěvníků Bytového divadla H2/O
Audience segmentation at the H2/O apartment theatre
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá segmentací návštěvníků H2/O Bytového divadla. Jejím cílem je prostřednictvím primárního kvantitativního výzkumu a pomocí statistických metod odhalit segmenty a poznat specifika návštěvníků této pražské scény, kterou provozuje nezávislá umělecká skupina OLDstars. Teoretická část práce přináší stručné vysvětlení pojmů, které s tématem práce souvisí. Mezi nimi je také vysvětlení …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on segmenting the audience members of the H2/O apartment theatre. Its aim is to apply primary quantitative research and statistical methods to reveal segments of the audience and establish the specificities within the audience composition of this Prague venue, which is operated by the OLDstars independent art group. The theoretical part consists of a brief overview of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86823
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2022
- Supervisor: Jitka Černá
- Reader: Oldřich Vávra
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86823
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová segmentace
Venera Argirova -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Segmentation of esports audience and its marketing implications
Dominik Sagl -
Marketingová segmentace vybraného produktu na trhu České republiky.
Radim Kaloč -
Marketingová segmentace zvoleného trhu
Aneta Kutalová -
Marketingová segmentace e-commerce trhu se zmrzlinou
Marek Herna