Motivace učitelů odborných předmětů a praktického vyučování k dalšímu vzdělávání – Ing. Manuel Acosta, PhD.
Ing. Manuel Acosta, PhD.
absolventská práce studenta CŽV
Motivace učitelů odborných předmětů a praktického vyučování k dalšímu vzdělávání
Motivation of teachers of professional subjects and practical teaching for further education
Anotácia:
Závěrečná práce mapuje faktory, které motivují učitele odborných a praktických předmětů k dalšímu studiu. Na základě teoretického rámce, jenž zahrnuje motivaci dospělých ke vzdělávání, práce určuje, které konkrétní motivy pozitivně ovlivňují ochotu učitelů dále se vzdělávat. Zároveň identifikuje motivační faktory v různých geografických regionech mimo ČR. Práce prezentuje výsledky průzkumu provedeného …viacAbstract:
The final thesis presents the factors that motivate teachers of professional and practi-cal subjects to further study. Based on the theoretical framework, which includes the motivation of adults for further education, the work will determine which specific mo-tives positively influence the willingness of teachers to further their education. At the same time, it identifies motivational factors in various …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 10. 2024
- Vedúci: doc. Mgr. Petr Adamec, Ph.D. MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ACOSTA, Manuel. \textit{Motivace učitelů odborných předmětů a~praktického vyučování k~dalšímu vzdělávání}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institute of Lifelong Learning. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/wui1vr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong Learningceloživotní:
Study of pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Teacher Development Cycles of Alternatively Certified TEFL Teachers: The Construction of Professional Development and Professional Identity of Teachers Working in the TEFL Industry
Ezra Anthony Howard -
Eye of the teacher: Using eye tracking to explore professional vision of teachers and teachers gaze
Zuzana Juříková -
Professional Development of an Experienced Teacher - Case Study
Vlasta Palichová -
Teacher Professional Development and Teacher Training Program in the USA: A Case Study
Petra Zvolská -
Profesní rozvoj učitelů odborných předmětů/praktického vyučování
Petr Junga -
Motivace žáků českých středních odborných škol ve studiu předmětu Právo
Miroslav Bína -
Výuková pomůcka k předmětu praktické vyučování oboru Ekonomika a podnikání v bankovnictví a pojišťovnictví
Nikola Mihályová