Aktualizace výukových materiálů k programu Blender – Tereza Mičulková
Tereza Mičulková
Bachelor's thesis
Aktualizace výukových materiálů k programu Blender
Updates to Blender Learning Materials
Anotácia:
Cílem této práce bylo vytvořit výukové materiály k programu Blender ve verzi 3.4 pro studenty předmětů Počítačové grafiky. V teoretické části jsou popsány základní informace o programu, nejdůležitější změny napříč všemi verzemi od verze 2.8 až po 3.3, přehled nových funkcí a změn ve verzi 3.4 a také programy sloužící k záznamu obrazovky a klávesnice pro tvorbu videotutoriálů. Praktická část obsahuje …viacAbstract:
The aim of this work was to create learning materials for Blender version 3.4 for Computer Graphics students. The theoretical part describes the basic information about the program, the essential changes across all versions from version 2.8 to 3.3, an overview of the new features and changes in version 3.4, and programs used for screen recording and keyboards for creating video tutorials. The practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mičulková, Tereza. Aktualizace výukových materiálů k programu Blender. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / odbor:
Informační technologie v administrativě / Information Technologies in Administration
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba výukových materiálů pro výuku 3D modelování, 3D tisku a robotiky na 2. stupni ZŠ
Vít PERNICA -
Implementace 3D tisku do výuky oboru truhlářská a čalounická výroba
Lubomír Trávníček -
Vývoj grafických 3D aplikací s využitím jazyka Java
Tomáš Netolický -
Historické Jesenicko ve 3D
Miroslav Tomka -
Aktualizace výukových materiálů pro předmět Počítačová grafika II
Petr Kamenický -
VisualUV: Blender add-on for UV Mapping workflow
Samuel Bílek -
Tvorba aplikace na platformě Blender pro návrh horolezeckých cest na umělých a přírodních horolezeckých stěnách
Vojtěch Kovářík -
Návrh a vývoj 2D nástrojů pro Blender
Jan Holinka