Šimon Kavický

Bachelor's thesis

Sosiálne siete ako marketingový nástroj

Sociálne siete ako marketingový nástroj
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem sociálních sítí a jejich využitím v politickém marketingu mezi slovenskými politickými představiteli, včetně prezidentky a premiéra. Hlavním cílem práce je prozkoumat profily a účty politiků, analyzovat formu komunikace a následně formulovat doporučení pro práci se sociálními sítěmi jako marketingovým nástrojem. Teoretická část se věnuje marketingu a marketingovému …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the topic of social networks and their use in political marketing among Slovak political leaders, including the President and the Prime Minister. The main aim of the thesis is to examine the profiles and accounts of politicians, analyze the form of communication and then formulate recommendations for working with social networks as a marketing tool. The theoretical part …more
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá témou sociálnych sietí a ich využitím v politickom marketingu medzi slovenskými politickými lídrami vrátane prezidentky a predsedu vlády. Hlavným účelom práce je preskúmanie profilov a účtov politikov, zanalyzovanie formy komunikácie a následná formulácia odporúčaní pre prácu so sociálnymi sieťami ako marketingovým nástrojom. Teoretická časť sa venuje marketingu a marketingovému …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2023
  • Supervisor: Jana Syrovátková
  • Reader: Jan Hřivna

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89493