Šimon Kavický

Bakalářská práce

Sosiálne siete ako marketingový nástroj

Sociálne siete ako marketingový nástroj
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem sociálních sítí a jejich využitím v politickém marketingu mezi slovenskými politickými představiteli, včetně prezidentky a premiéra. Hlavním cílem práce je prozkoumat profily a účty politiků, analyzovat formu komunikace a následně formulovat doporučení pro práci se sociálními sítěmi jako marketingovým nástrojem. Teoretická část se věnuje marketingu a marketingovému …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the topic of social networks and their use in political marketing among Slovak political leaders, including the President and the Prime Minister. The main aim of the thesis is to examine the profiles and accounts of politicians, analyze the form of communication and then formulate recommendations for working with social networks as a marketing tool. The theoretical part …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá témou sociálnych sietí a ich využitím v politickom marketingu medzi slovenskými politickými lídrami vrátane prezidentky a predsedu vlády. Hlavným účelom práce je preskúmanie profilov a účtov politikov, zanalyzovanie formy komunikácie a následná formulácia odporúčaní pre prácu so sociálnymi sieťami ako marketingovým nástrojom. Teoretická časť sa venuje marketingu a marketingovému …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
  • Vedoucí: Jana Syrovátková
  • Oponent: Jan Hřivna

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89493