Letková Letková

Bakalářská práce

Environmentálny pilier CSR v kontexte marketingovej komunikácie vybraného podniku

The environmental pillar of CSR in the context of marketing communication of the selected company
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is to analyse the environmental pillar of socially responsible business in the context of marketing communication of the selected company. The thesis analysis theoretical knowledge in the field of marketing communication in conjunction with the theory of environmental activities of companies and their presentation. It points out various tools of using marketing communication …více
Abstract:
Obsahom bakalárskej práce je analyzovanie environmentálneho piliera spoločensky zodpovedného podnikania v kontexte marketingovej komunikácie vybraného podniku. Práca sa zaoberá teoretickými poznatkami z oblasti marketingovej komunikácie v spojení s teóriou o ekologických aktivitách firiem a ich prezentáciou. Poukazuje na rôzne nástroje využívania marketingovej komunikácie a vymedzuje spôsoby ako do …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
  • Oponent: prof. Ing. Róbert Štefko, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku