Environmentálny pilier CSR v kontexte marketingovej komunikácie vybraného podniku – Letková Letková
Letková Letková
Bakalářská práce
Environmentálny pilier CSR v kontexte marketingovej komunikácie vybraného podniku
The environmental pillar of CSR in the context of marketing communication of the selected company
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is to analyse the environmental pillar of socially responsible business in the context of marketing communication of the selected company. The thesis analysis theoretical knowledge in the field of marketing communication in conjunction with the theory of environmental activities of companies and their presentation. It points out various tools of using marketing communication …víceAbstract:
Obsahom bakalárskej práce je analyzovanie environmentálneho piliera spoločensky zodpovedného podnikania v kontexte marketingovej komunikácie vybraného podniku. Práca sa zaoberá teoretickými poznatkami z oblasti marketingovej komunikácie v spojení s teóriou o ekologických aktivitách firiem a ich prezentáciou. Poukazuje na rôzne nástroje využívania marketingovej komunikácie a vymedzuje spôsoby ako do …víceKlíčová slova
environmentálny pilier spoločensky zodpovedné podnikanie ekológia udržateľnosť environmentálna marketingová komunikácia trendy v marketingovej komunikácii sociálne siete environmental pillar socially responsible business ecology sustainability environmental marketing communication trends in marketing communication social media
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/u66v7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
- Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Róbert Štefko, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited
Aarjana Khadka -
Marketing Communication of Selected Company
Alla Petrosyan -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Ethics as a company’s marketing communication tool
Veronika Šmídová -
Marketing communication of Koryna company
Jurij Dobrjanskyj -
Trendy v marketingovej komunikácii
Dominik Galko -
Trendy v marketingovej komunikácii
Lujza Sigetová -
Nové trendy v marketingovej komunikácii
Radko Sedlák