PRESENTATION DE LA RESPONSABILITE SOCIALE DES ENTREPRISES EN FRANCE ET EN REPUBLIQUE TCHEQUE ET COMPARAISON AVEC CAS PRATIQUES DE GRANDES ENTREPRISES – Ondřej Nosek
Ondřej Nosek
Bachelor's thesis
PRESENTATION DE LA RESPONSABILITE SOCIALE DES ENTREPRISES EN FRANCE ET EN REPUBLIQUE TCHEQUE ET COMPARAISON AVEC CAS PRATIQUES DE GRANDES ENTREPRISES
Overview of Corporate Social Responsibility (CRS) in France and the Czech Republic and comparison with practical cases
Abstract:
This Bachelor?s thesis deals with the theory and practice of the concept of corporate social responsibility (CSR). It seeks to answer fundamental questions associated with this phenomenon, which in recent years has become an interesting and increasingly used way of doing business. The thesis describes the development of concepts and definitions of CSR and defines their current approach. It mentions …viacAbstract:
Bakalářská práce se zabývá teorií a praxí konceptu společenské odpovědnosti firem. Snaží se o zodpovězení základních otázek, souvisejících s tímto fenoménem, který se v posledních letech stal zajímavou a stále častěji využívanou součástí způsobu podnikání firem. Popisuje vývoj konceptu a definic společenské odpovědnosti firem a vymezuje jejich současné pojetí. Zmiňuje i klíčové pojmy, které s nimi …viac
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2010
- Vedúci: Michel Viland
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOSEK, Ondřej. \textit{PRESENTATION DE LA RESPONSABILITE SOCIALE DES ENTREPRISES EN FRANCE ET EN REPUBLIQUE TCHEQUE ET COMPARAISON AVEC CAS PRATIQUES DE GRANDES ENTREPRISES}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/wuo396/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 8. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBachelor programme / odbor:
Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Porovnání postupů v corporate social responsibility reportingu
Markéta Kleinová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná
Názov
Vložil
Vložené
Práva