Realizace Výměnného obrázkového komunikačního systému u žákyně základní školy speciální – Bc. Vendula Blechová
Bc. Vendula Blechová
Master's thesis
Realizace Výměnného obrázkového komunikačního systému u žákyně základní školy speciální
Implementation of Picture Exchange Communication System at pupil at special primary school
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá realizací výměnného obrázkového komunikačního systému (VOKS) u konkrétního dítěte (Jany), které navštěvuje základní školu speciální. Celá práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola teoretické části diplomové práce se zabývá problematikou mentálního postižení, charakteristikou a stupni mentálního postižení s důrazem na oblast středně těžkého mentálního postižení …viacAbstract:
This master thesis is focused on applied using of a Picture Exchange Communication System (PECS) by a specific child (Jana) who is a pupil of an elementary special school. The entire master thesis is divided into four parts. The first part of mentioned master thesis is focused on the issue of mental disability, features and levels of mental disability with emphasis on moderately severe mental disability …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fnhnv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2016
- Vedúci: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Zahradníčková -
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Plšková -
Komunikace žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
Barbora Finková -
Využívání technik Alternativní a augmentativní komunikace u seniorů s demencí v domovech se zvláštním režimem Moravskoslezského kraje
Hana GRODOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková