Online marketingové komunikace Fakulty humanitních studií UTB ve Zlíně – Bc. Dana Večeřová
Bc. Dana Večeřová
Diplomová práce
Online marketingové komunikace Fakulty humanitních studií UTB ve Zlíně
Online Marketing Communication of the Faculty of Humanities TBU in Zlin
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit návrh marketingové strategie pro vybrané online nástroje Fakulty humanitních studií UTB ve Zlíně. Práce se soustředí na zvolené online komunikační nástroje FHS (webové stánky, email, Moodle, Stag, Facebook, Instagram, Moje UTB). Teoretická část se zabývá popisem marketingových komunikací a marketingu vysokých škol. Praktická část obsahuje dotazníkové šetření mezi současnými …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to create a proposal for a marketing strategy for the selected online tools of the Faculty of Humanities TBU in Zlin. The thesis is focused on the selected online communication tools of FHS (website, email, Moodle, Stag, Facebook, Instagram, Moje UTB). The theoretical section explores marketing communications and higher education marketing. The practical section includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Večeřová, Dana. Online marketingové komunikace Fakulty humanitních studií UTB ve Zlíně. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace online marketingové komunikace společnosti Bass Portal s.r.o.
Nikola Fránová -
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová