Sponsoring du club de hockey sur glace HC ZUBR Přerov – Daniela UHLÍŘOVÁ
Daniela UHLÍŘOVÁ
Bachelor's thesis
Sponsoring du club de hockey sur glace HC ZUBR Přerov
Sponsorship of ice hockey club HC ZUBR Přerov
Abstract:
The bachelor´s thesis focuses on the marketing field oriented towards the sport. We have described the term of sport sponsorship as an important tool of public relations that belong to marketing communication. Regarding the practical case, we have studied the sponsorship situation of the ice hockey club HC ZUBR Přerov. The aim of this study was to analyse the attitude of the fans of the club to the …viacAbstract:
Le mémoire de licence porte sur le domaine de marketing orienté vers le sport. Nous avons décrit le sponsoring en tant qu'outil des relations publiques qui appartiennent ? la communication marketing. Concernant le cas pratique, nous avons examiné la situation du sponsoring du club de hockey sur glace HC ZUBR Přerov. Le but de ce travail était d'analyser l'attitude des supporters du club envers les …viac
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2016
Zverejniť od: 3. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Mgr. Jaromír Kadlec, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
UHLÍŘOVÁ, Daniela. Sponsoring du club de hockey sur glace HC ZUBR Přerov. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / French oriented on applied economics
Práce na příbuzné téma
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko -
PR as a part of integrated marketing communication
Alyesya Kharlan -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
La comparaison de la communication marketing de Studio Bart et de Dharma Yoga
Tereza SLAVÍKOVÁ -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová
Názov
Vložil
Vložené
Práva