Vnímané stresory ve výuce u žáků 1. stupně základní školy – Veronika JANHUBOVÁ
Veronika JANHUBOVÁ
Diplomová práce
Vnímané stresory ve výuce u žáků 1. stupně základní školy
Stressors perceived during education on pupils at primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá stresory působícími na žáky prvního stupně základních škol. Obsahem teoretické části je vymezení základních pojmů, kterými jsou stres, stresory, školní stresory a strach ze školy. Dále v této části práce najdeme charakteristiku vývojového období mladšího školního věku a vysvětlení pojmů vztahujících se k výukovému procesu. V praktické části je proveden kvantitativní výzkum …víceAbstract:
This diploma thesis covers a theme of stressors, which pupils of primary school deal with. A theoretical part explains fundamental terms for this thesis, such as stress, stressors, school stressors and fear of school. There are also presented characteristics of mental development of younger school age. The theoretical part is completed by explanation of the process of teaching. A practical part presents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Kavková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANHUBOVÁ, Veronika. Vnímané stresory ve výuce u žáků 1. stupně základní školy. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Školní neúspěšnost pohledem žáků mladšího školního věku a jejich rodičů na vybrané základní škole
Klára Gottvaldová -
Rozvoj hudebnosti žáků mladšího školního věku s využitím hry na zobcovou sopránovou flétnu
Klára Běhanová -
Vývoj sebehodnocení v průběhu jednoho roku u žáků mladšího školního věku
Gabriela Pilátová -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Problematika koktavosti u žáků mladšího školního věku
Denisa Krajsová -
Pohybové hry pro nácvik chování žáků mladšího školního věku při první pomoci, povodni, evakuaci a tornádu
Renata Popovská -
Vliv šachové hry na rozvoj myšlení a učení žáků mladšího školního věku
Simona Suchomelová -
Zvládání školní zátěže u žáků mladšího školního věku
Jana HANTÁKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva