Divadlo z pohledu kulturní geografie s případovou studíí Divadla Petra Bezruče a Ostravy – BcA. Pavlína Gottfriedová
BcA. Pavlína Gottfriedová
Diplomová práce
Divadlo z pohledu kulturní geografie s případovou studíí Divadla Petra Bezruče a Ostravy
Theatre from the point of view of cultural geography including the case study of the Theatre of Petr Bezruč and Ostrava
Anotace:
Tato magisterská práce se zabývá Divadlem Petra Bezruče v Ostravě. Zaměřuje se především na Genius loci nejen Ostravy ale i divadelní scény, která v daném městě funguje. Na příkladu toho, jak funguje marketing divadla se pokusí specifikovat, jak reaguje nejen na současnou situaci ale i na svou velmi bohatou historii. Podstatným ukazatelem toho, jak vše funguje nebo naopak nefunguje bude průzkum v podobě …víceAbstract:
This master's thesis deals with Petr Bezruč Theatre in Ostrava. It focus mainly on Genius loci, not only in Ostrava, but also the theatre scenes that operates in the city. Using an example of how theatre marketing works, it will try to specify how it reacts not only to the current situation but also to its very rich history. An essential indicator of how everything works or does not work will be a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cdv7f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 2. 2021
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Valentová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
IDIOT: tři české inscenace Dostojevského románu (Divadlo Petra Bezruče, Divadlo Husa na provázku, Dejvické divadlo)
Tereza Říhová -
Evžen Oněgin - dvě scénické podoby (Klicperovo divadlo a Divadlo Petra Bezruče)
Zdeňka MALÍNSKÁ -
Výzkum diváka Divadla Petra Bezruče
Kamila Hladíková -
Profesionální inscenace jako východisko pro divadelní výchovu a vzdělávání na příkladu inscenace Maryša Divadla Petra Bezruče
Marie Klemensová -
Divadlo Petra Bezruče v letech 1959 -1965
Gabriela Krečmerová -
Divadelní adaptace Dumasova románu Tři mušketýři v Divadle Petra Bezruče v Ostravě.
Petra ZEGZULKOVÁ -
Herectví Lukáše Melníka v Divadle Petra Bezruče
Petra PÁNKOVÁ -
Komparace a analýza Hedy Gablerové Henrika Ibsena a její aktualizované verze z Divadla Petra Bezruče
Tereza VAŠČÁKOVÁ