Bc. Lucie Anderlová

Diplomová práce

Pozorování v marketingovém výzkumu

Observation in Marketing Research
Anotace:
Tato diplomová práce rozebírá metodu pozorování v marketingovém výzkumu. První část práce definuje a vymezuje základní pojmy, přístupy a strategie, metody a techniky marketingového výzkumu. Druhá pasáž nabízí detailně zpracovanou metodu a základní principy využití pozorování. Kapitoly podrobně popisují druhy, kategorizaci faktů, plány a způsoby pozorování. Teoretickou část uzavírá využití dané metody …více
Abstract:
This thesis discusses the method of observation in marketing research. The first part defined and specified basic terms, approaches and strategies, methods and techniques of marketing research. The second passage provides detailed methods and basic principles of the use of observation. Chapters provide a detailed description types, categorization of facts, plans and methods of observation. Theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní