Sexismus v reklamě a jeho vliv na nákupní rozhodování Generace Z – Lucie Krikelová
Lucie Krikelová
Bakalářská práce
Sexismus v reklamě a jeho vliv na nákupní rozhodování Generace Z
Sexism in Advertising and its Influence on Purchasing Decisions of Generation Z
Anotace:
Krikelová, Lucie. Sexismus v reklamě a jeho vliv na nákupní rozhodování generace Z. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Tato bakalářská práce pojednává o vlivu sexismu v reklamě na nákupní rozhodování generace Z. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjištění, zda sexismus v reklamě ovlivní nákupní rozhodnutí generace Z pozitivně či negativně. Teoretická část je věnována literární …víceAbstract:
Krikelová, Lucie. Sexism in Advertising and its Influence on Purchasing Decisions of Generation Z. Bachelor's thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2022. This bachelor's thesis discusses the influence of sexism in advertising on the purchase decisions of generation Z. The main goal of this bachelor's thesis is to find out whether sexism in advertising affects the purchase decisions of genera-tion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2024
- Vedoucí: Ing. Jiří Černý
- Oponent: Radka Klvaňová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Sexism in advertising
Malika Tursun -
Sexism in Advertising for the Hospitality Industry
Anastasiya Morozova -
Ethics in Marketing: Generational Attitudes towards Sexism in the Czech Republic
Sandra Mateková -
Sexism in the American and Czech Media
Alena Veselá -
Sexismus in der Werbung dargestellt am Beispiel ausgewählter Billboards
Andrea BAŘINOVÁ -
Sexismus v reklamě a stereotypní zobrazování žen v reklamních sděleních
Anna Volkova -
Sexismus v českých a ruských reklamách
Victoria Gimranova