Lucie Krikelová

Bakalářská práce

Sexismus v reklamě a jeho vliv na nákupní rozhodování Generace Z

Sexism in Advertising and its Influence on Purchasing Decisions of Generation Z
Anotace:
Krikelová, Lucie. Sexismus v reklamě a jeho vliv na nákupní rozhodování generace Z. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Tato bakalářská práce pojednává o vlivu sexismu v reklamě na nákupní rozhodování generace Z. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjištění, zda sexismus v reklamě ovlivní nákupní rozhodnutí generace Z pozitivně či negativně. Teoretická část je věnována literární …více
Abstract:
Krikelová, Lucie. Sexism in Advertising and its Influence on Purchasing Decisions of Generation Z. Bachelor's thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2022. This bachelor's thesis discusses the influence of sexism in advertising on the purchase decisions of generation Z. The main goal of this bachelor's thesis is to find out whether sexism in advertising affects the purchase decisions of genera-tion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2024
  • Vedoucí: Ing. Jiří Černý
  • Oponent: Radka Klvaňová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod