Srovnání integrace a podpory rodičů integrovaných žáků s poruchou chování v České republice a Anglii – Bc. Veronika Urbanová
Bc. Veronika Urbanová
Bakalářská práce
Srovnání integrace a podpory rodičů integrovaných žáků s poruchou chování v České republice a Anglii
The coparison of the Integration and the Help and Support for parents of integrated pupils with behavioral disorders in the Czech republic and England
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá integračními systémy v České republice a Anglii, porovnává je i podporu rodičům žáků s poruchami chování, která je ve zmíněných zemích poskytována. Na základě zjištění z komparace je vytvořen manuál pro rodiče a učitele, který si klade za cíl podpořit vhodnými informacemi inkluzivní vzdělávaní žáků s poruchami chování a emocí.Abstract:
The bachelor thesis deals with integration systems in the Czech Republic and England; it compares support for parents of integrated pupils with behavioural and emotional disorders, which is provided in the countries mentioned above. As a result of comparison, the useful booklet for parents and teachers is created and its main aim is to support inclusive education of pupils with behavioural and emotional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xke1b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Věra Linhartová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
URBANOVÁ, Veronika. \textit{Srovnání integrace a podpory rodičů integrovaných žáků s poruchou chování v České republice a Anglii}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/wvq3x8/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková