Pavlína Hovorková

Bachelor's thesis

Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež

The Instruments of Marketing Communications for selected target group - Children and Youth
Abstract:
Abstrakt Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou cílové skupiny – dětmi a mládeží, a to jako spotřebiteli a jeho ovlivnitelností marketingovou komunikací. Teoretická část vymezuje pojmy jako je marketingová komunikace a psychologie spotřebitele. Dále se zabývá efekty reklamního působení na cílovou skupinu. Praktická část zkoumá charakteristiku, metodologii hodnocení reklamních a televizních …more
Abstract:
Abstract This bachelor thesis deals with the characteristics of the target group - children and adolescents, as a consumer and its influential marketing communication. The theoretical part defines terms such as marketing communication and consumer psychology. It also deals with the effects of advertising effect on the target group. The practical part examines the characteristics, methodology of evaluation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2020
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní