Zvyšování výkonnosti zaměstnanců ve firmě s IT zaměřením – Markéta Partschová
Markéta Partschová
Diplomová práce
Zvyšování výkonnosti zaměstnanců ve firmě s IT zaměřením
Increasing of the Employee Performance in IT Company
Anotace:
V této diplomové práci jsou obsaženy 3 hlavní kapitoly, které se zabývají výkonností zaměstnanců. První část byla věnována pojmům, které se týkají Řízení lidských zdrojů, výkonností, vzděláváním a motivovaností zaměstnanců. Práce byla rovněž zaměřena na kvalitu služeb a marketingový výzkum. Ve druhé části byly představeny činnosti a procesy týkající se zvoleného tématu v konkrétní firmě. Ve třetí části …víceAbstract:
This thesis consists of 3 main chapters, the aim of which is to describe the topic of employee performance. The first part focuses on concepts relating to the field of Human Resource Management, work performance, education and employee motivation. Moreover, the thesis deals with the area of service quality and marketing research. The second part of the thesis introduces all the activities and processes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113829
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedoucí: Pavel Blecharz
- Oponent: Jana Kaplerová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Úloha marketingového výzkumu v podniku
Daniel Chudý -
Využití marketingového modelu AIDA v propagačních e-mailech
Jana SVOBODOVÁ -
Analýza marketingového mixu ČSOB
Michaela Boguschová -
Analýza marketingového mixu vybraného subjektu
Lenka Samcová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Miroslav Kopecký -
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
Role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Alexandra Kargapolova