PR strategie Junáka - českého skauta – Kateřina Čejková
Kateřina Čejková
Diplomová práce
PR strategie Junáka - českého skauta
PR strategy of Junák - český skaut
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá PR strategií neziskové organizace Junák - český skaut. Cílem práce je identifikovat nová strategicky důležitá komunikační témata pro tuto neziskovou organizaci a navrhnout PR strategii k jejich implementaci. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce obsahuje vysvětlení základních pojmů a teorií v oboru public relations, teoretické vymezení …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the PR strategy of the non-profit organization Junák - český skaut . The aim of the thesis is to identify new strategically important communication topics for this non-profit organization and to propose a PR strategy for their implementation. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis contains an explanation of basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/81825
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2021
- Vedoucí: Veronika Mokrejšová
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81825
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Sexualita a vztahy osob s autismem. Vliv rodinného prostředí na sexualitu a vztahy lidí s autismem
Emilia Folkmanová -
Design systému pro řízení vztahů s partnery organizace
Monika Kravčíková -
Světová obchodní organizace a její vztah s Čínskou lidovou republikou
Eva Brejšová -
Rozdíly mezi vztahy fonologického povědomí a psaným projevem u dětí s typickým vývojem psaní a s dysgrafií
Pavla Suchomelová -
Vliv Jana Pavla II. na vztahy Vatikánu s Izraelem a s Organizací pro osvobození Palestiny a jeho vliv na mediaci izraelsko-palestinského konfliktu
Lucie Sitarová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan