New types of media and its influence on corporate communication – Bc. Dominika Kuncová, MBA
Bc. Dominika Kuncová, MBA
Diplomová práce
New types of media and its influence on corporate communication
New types of media and its influence on corporate communication
Abstract:
Concept of new media in corporate communication. This thesis deals with the question how the different types of social media can be used by companies for communication with their customers, employees, media and other people related to their company. It analyzes the recommended ways of new media communication by means of social media. This thesis implicates and evaluates the recommended behavior of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y5dxp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka -
New types of media and its influence on the corporate communication
Ntaniela Zafeiri -
New media in corporate communication
Václav Králík -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
New types of media and its influence on corporate communication
Nikita Filonov -
New types of media and its influence on the corporate communication.
Michala Žitná -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
New types of media and its influence on the corporate communication
Pavla Mautvicová