Petra Petříková

Diplomová práce

Analýza marketingové strategie společnosti KMOTR – Masna Kroměříž a.s.

Analysis of the marketing strategy of the company KMOTR – Masna Kroměříž a.s.
Anotace:
Cílem diplomové práce je zanalyzovat marketingovou strategii společnosti KMOTR -- Masna Kroměříž, a.s., jež patří mezi přední producenty trvanlivých masných výrobků na českém trhu. Zabývá se postavením firmy v rámci konkurenčního prostředí a dále postojem spotřebitelů k této značce, a to jak individuálně, tak ve srovnání se ostatními značkami produktů stejného typu. Podkladem pro zpracování této analýzy …více
Abstract:
The goal of the diploma thesis is to analyze the marketing strategy of the company KMOTR - Masna Kromeříž a.s. that is one of the leading producers of preserved meat products on the Czech market. It deals with the position of the firm within its competitive environment and with consumer attitudes toward the brand, both individually and in comparison with other brands of the same product type. The analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 2. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 10. 2014
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Emma Laurencikova

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/58128

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod