Jan Hadrava

Bachelor's thesis

Vliv reklamního sdělení na "nezákazníky"

The impact of the advertising message on the potential customer in the online environment
Abstract:
Cílem této práce je zjistit vliv reklamních sdělení na potenciální spotřebitele vegetariánských a veganských produktů. Práce se zaměřuje na to, která poten-ciální skupina je mezi respondenty nejvhodnější pro omezení živočišných pro-duktů a pro zařazení veganských a vegetariánských produktů do svého jídel-níčku. Dále se porovnává vliv sociální a produktové reklamy na těchto skupi-nách a zkoumají se …more
Abstract:
This study aims to determine the influence of advertising messages on potential consumers of vegetarian and vegan products. The work focuses on which potential group among the respondents is the most suitable for limiting animal products and for including vegan and vegetarian products in their diet. It also compares the influence of social and product advertising on these groups and examines their …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2023
  • Supervisor: Klára Šimůnková
  • Reader: Jan Závodný Pospíšil

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88857

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme:
Management