Branding a kreativní direkce kapely – BcA. Jiří Chyla
BcA. Jiří Chyla
Master's thesis
Branding a kreativní direkce kapely
Band Branding and Creative Direction
Anotácia:
Cílem této práce je přispět k hlubšímu pochopení symbiotického vztahu mezi vizuální identitou a hudbou. Jakých podob mohou vizuální systémy u kapel nabývat? Je pro ně vizuální identita důležitá? Kde všude je aplikovatelná? Je pro prodej a poslech alb důležitá jejich vizuální prezentace a přispívá k celkovému prožitku? Ovlivní rychle se rozvíjející technologie a umělá inteligence hudební průmysl? Tyto …viacAbstract:
The aim of this thesis is to contribute to a deeper understanding of the symbiotic relationship between visual identity and music. What forms can visual systems take in bands? Is visual identity important for them? Where is it applicable? Is their visual presentation important for selling and listening to albums and does it contribute to the overall experience? Will rapidly advancing technology and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2024
- Vedúci: MgA. Barbora Toman Tylová, Ph.D.
- Oponent: Ondřej Fučík, MA.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme / specializace:
Visual Arts / Graphic and Media Design - M
Práce na příbuzné téma
-
Vliv vizuální identity firem na chování spotřebitele
Michaela Havlíčková -
Vliv vizuální komplexity a typu produktu na vnímání značky a chování spotřebitele
Vít Svoboda -
Interpretace online spotřebitelského chování z perspektivy neurovědy o spotřebiteli - mezigenerační studie
Anida Krajina -
Vliv obalového designu na nákupní chování spotřebitelů a jejich preference při výběru produktů
Karolína Levíčková -
Instagram marketing podniků působících v gastronomii a jeho vliv na chování spotřebitelů generace Y a Z
Michala Osičková -
Consumer Trends and Lifestyle
Mariami Nemstsveridze -
Skupinová identita a spotřební kultura
Maria Pustoshilova -
Lifestyle and Consumer Culture
Kristine Sulakadze
Názov
Vložil
Vložené
Práva