Nikola Herodesová

Bachelor's thesis

Analýza komunikační strategie značky Starbucks se zaměřením na digitální marketing a sociální média

Analysis of communication strategy of Starbucks company with an emphasis on digital marketing and social media
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza komunikační strategie společnosti Starbucks se zaměřením na digitální marketing a sociální média. Práce se zabývá sociálními médii, která společnost Starbucks využívá jako nástroj k marketingové komunikaci a analyzuje jejich úspěšnost. Teoretická část je věnována charakteristice komunikačního mixu, komunikačních strategií a především digitálního marketingu …more
Abstract:
The main objective of the thesis is to analyze the communication strategy of Starbucks company with an emphasis on analysis of digital marketing and social media. The paper describes the use of social media and its success rate.The theoretical part is focused on the characteristics of the communication mix, the communication strategy, and most importantly on digital marketing, its objectives and describes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2016
  • Supervisor: Květa Olšanová
  • Reader: Jaroslav Halík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54510