Vývoj e-Governmentu v České republice se zaměřením na usnadnění komunikace s veřejnou správou – Bc. Dominik Brož
Bc. Dominik Brož
Master's thesis
Vývoj e-Governmentu v České republice se zaměřením na usnadnění komunikace s veřejnou správou
Development of E-Government in the Czech Republic with a Focus on Facilitating Communication with Public Administration
Abstract:
Diplomová práce se věnuje identifikaci a zhodnocení současné úrovně a způsobu elektronické komunikace veřejné správy s občany. V práci je proto nejdříve popsáno, co je to veřejná správa, jak se vyvíjel eGovernment v České republice od jeho počátku až do současnosti, přičemž nejvíce pozornosti je věnováno způsobům jednotlivých forem komunikace veřejné správy s občany. Představeny jsou nejvýznamnější …moreAbstract:
The diploma thesis is devoted to the identification and evaluation of the current level and method of electronic communication between public administration and citizens. Therefore, the work first describes what public administration is, how eGovernment has developed in the Czech Republic from its beginning to the present, while most attention is paid to the ways of individual forms of communication …moreKeywords
komunikace s veřejnou správou veřejná správa státní správa datové schránky elektronická identita občana digitalizace veřejné správy dotazníkové šetření communication with public administration public administration state administration data boxes citizen's electronic identity digitization of public administration questionnaire survey
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 5. 2024
Identifier:
https://is.vsci.cz/th/o7e8a/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2024
- Supervisor: JUDr. Pavel Vetešník, Ph.D.
- Reader: JUDr. Barbora Košinárová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola CEVROCEVRO University
Master programme / field:
Public Administration / Public Administration
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Perception in Intercultural Communication
Kateřina Šánková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Europeanization of Kosovo’s Public Administration: 2009-2017
Florin Shala -
Digitization of public services in the Czech Republic and Ukraine
Elizaveta Ialinskaia -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Analýza externí komunikace ŠKODA AUTO, a.s. s důrazem na firemní image
Barbora Handlíková