Vývoj e-Governmentu v České republice se zaměřením na usnadnění komunikace s veřejnou správou – Bc. Dominik Brož
Bc. Dominik Brož
Master's thesis
Vývoj e-Governmentu v České republice se zaměřením na usnadnění komunikace s veřejnou správou
Development of E-Government in the Czech Republic with a Focus on Facilitating Communication with Public Administration
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje identifikaci a zhodnocení současné úrovně a způsobu elektronické komunikace veřejné správy s občany. V práci je proto nejdříve popsáno, co je to veřejná správa, jak se vyvíjel eGovernment v České republice od jeho počátku až do současnosti, přičemž nejvíce pozornosti je věnováno způsobům jednotlivých forem komunikace veřejné správy s občany. Představeny jsou nejvýznamnější …viacAbstract:
The diploma thesis is devoted to the identification and evaluation of the current level and method of electronic communication between public administration and citizens. Therefore, the work first describes what public administration is, how eGovernment has developed in the Czech Republic from its beginning to the present, while most attention is paid to the ways of individual forms of communication …viacKľúčové slová
komunikace s veřejnou správou veřejná správa státní správa datové schránky elektronická identita občana digitalizace veřejné správy dotazníkové šetření communication with public administration public administration state administration data boxes citizen's electronic identity digitization of public administration questionnaire survey
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vsci.cz/th/o7e8a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedúci: JUDr. Pavel Vetešník, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Barbora Košinárová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola CEVROCEVRO University
Master programme / odbor:
Public Administration / Public Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Perception in Intercultural Communication
Kateřina Šánková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Europeanization of Kosovo’s Public Administration: 2009-2017
Florin Shala -
Digitization of public services in the Czech Republic and Ukraine
Elizaveta Ialinskaia -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Analýza externí komunikace ŠKODA AUTO, a.s. s důrazem na firemní image
Barbora Handlíková