Bc. Markéta Svatošová

Bakalářská práce

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing mix of selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingový mix využívaný vybranou společností a vytvoření doporučení na jeho zlepšení. Je zde popásána teorie marketingu v Bussines to bussines (B2B) prostředí, a jednotlivé prvky marketingového mixu; produkt, cena, místo a propagace (4P). V teoretické části se nachází také kapitola o marketingovém výzkumu a kvalitativních metodách výzkumu individuálních rozhovorů …více
Abstract:
The bachelor thesis aims to evaluate the marketing mix used by the selected company and to make recommendations for its improvement. It discusses the theory of marketing in a business-to-business (B2B) environment, and the different elements of the marketing mix; product, price, place, and promotion (4Ps). The theoretical section also includes a chapter on marketing research and qualitative research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/hexmt/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Lucie Reczková
  • Oponent: Mgr. Michaela Ištván

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing