Strategic analysis of Mattoni – Valeriia Malakhovskaia
Valeriia Malakhovskaia
Bakalářská práce
Strategic analysis of Mattoni
Strategická analýza Mattoni 1873
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je provést strategickou analýzu značky Mattoni 1873 na českém trhu pomocí zkoumání jejího vnitřního a vnějšího prostředí, aby bylo možné naznačit budoucí strategie rozvoje. Teoretická část vysvětluje typické metodologické nástroje použité v praktické části. Praktická část mimo jiné je věnovaná analýze SWOT. Vnější prostředí přináší příležitosti formou nových cílových skupin …víceAbstract:
This bachelor thesis aims to conduct a strategic analysis of Mattoni 1873 on the Czech market by analyzing its internal and external environment to indicate the future strategic direction. The theoretical part explains the typical methodological tools used in the practical part. The findings of the practical part are highlighted in the SWOT analysis. The external environment brings opportunities to …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83531
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedoucí: Ladislav Tyll
- Oponent: Natálie Badie
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83531
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Hydrogen strategy: A framing analysis of fossil industry
Michal Chlusta -
The implementation of warm-up activities as a motivational strategy. A comparative analysis of English and German classroom.
Martina Žeňuchová -
Restaurant trends.
Ulyana Lisahorava -
IMPLEMENTATION OF MODERN TRENDS IN CRM SYSTEM OF SELECTED PHARMACEUTICAL COMPANY
Valeriya Dmitricheva -
Marketing Strategy of the Company in Terms of New Trends in Nutrition
Iryna Trylis