Ing. Iva Průšová
Master's thesis
Marketingová koncepce konkrétního podniku
The marketing concept of specific company
Abstract:
Diplomová práce Marketingová koncepce konkrétního podniku se zabývá marketingovou strategií tříhvězdičkového hotelu Ostaš v Praze. Cílem diplomové práce je zhodnotit, zda vyhovuje stávající marketingová koncepce i při změně tržních podmínek v oblasti cestovního ruchu. Zároveň lze vyslovit hypotézu, že bude zapotřebí přehodnotit distribuční a komunikační prvky marketingového mixu. Teoretická část uvádí …moreAbstract:
This thesis Marketing concept of specific company is engaged in the marketing strategies of the three-star Hotel Ostaš in Prague. The aim of the thesis is to evaluate whether it meets existing marketing concept achieve competitive advantage through low prices, changing conditions in tourism and we can assume that it will be necessary to reconsider the place and promotion elements of the marketing mix …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2015
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/14364/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Jaroslav Holoubek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Green marketing – CSR a marketing Plzeňského Prazdroje
Eva Soudková -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Kristina Tarkina -
Globální marketing a lokální kultura
Alena Skupinová -
Marketing jako koncepce obchodní politiky
Dušan Čejka -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix vybrané firmy
Jana Šulajová -
Concept and marketing strategy for a new Starbucks brand product
Mariia Kadesnikova -
La communication commerciale de l´entreprise Easy Meal Concept, SARL
Michaela Hynerová