Ing. Iva Průšová

Master's thesis

Marketingová koncepce konkrétního podniku

The marketing concept of specific company
Abstract:
Diplomová práce Marketingová koncepce konkrétního podniku se zabývá marketingovou strategií tříhvězdičkového hotelu Ostaš v Praze. Cílem diplomové práce je zhodnotit, zda vyhovuje stávající marketingová koncepce i při změně tržních podmínek v oblasti cestovního ruchu. Zároveň lze vyslovit hypotézu, že bude zapotřebí přehodnotit distribuční a komunikační prvky marketingového mixu. Teoretická část uvádí …more
Abstract:
This thesis Marketing concept of specific company is engaged in the marketing strategies of the three-star Hotel Ostaš in Prague. The aim of the thesis is to evaluate whether it meets existing marketing concept achieve competitive advantage through low prices, changing conditions in tourism and we can assume that it will be necessary to reconsider the place and promotion elements of the marketing mix …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 9. 2015
  • Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Jaroslav Holoubek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze