Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Lenka Špalková, BBA
Bc. Lenka Špalková, BBA
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A v Českých Budějovicích. Teoretická část obsahuje přehled základních informací k danému tématu práce. Je zde použita odborná literatura pojednávající o problematice merchandisingu, merchandisingových zásad, nákupního chování zákazníka, nákupní atmosféry a konkurence v obchodě. V aplikační části práce je …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of merchandising and shopping atmosphere at the C&A business unit in Budweis. The theoretical part provides an overview of basic information on the topic of work. Specialized literature was used dealing with the issues of merchandising, merchandising principles, customer buying behavior, shopping atmosphere and competition in trade. The practical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/e3fjh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedúci: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠPALKOVÁ, Lenka. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/wyb7e2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
An analysis of an impact of competition policy on a selected market
Tomáš Houška -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing justification in the companyGazprom in Comparison with Chevron Corporation
Ellina Filimontseva -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Tereza Nešpolová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Kristýna Přikrylová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Denisa Ludvíčková -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Denisa Malátová