Jitka Hronová

Master's thesis

Marketingový výzkum prodejní sítě družstva Jednota, OD Tábor metodou mystery aktivit

Marketing research of sales network Jednota, OD Tábor by mystery activities
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na marketingový výzkum s pomocí metod Mystery Aktivit ve sféře spotřebních družstev. Nastiňuje vývoj spotřebního družstevnictví v České republice a historický vývoj vzniku Jednoty, OD Tábor. Praktická část je realizována v obchodních jednotkách Jednoty, OD Tábor, konkrétně v prodejnách zařazených do obchodního řetězce COOP TIP. Marketingový výzkum byl zaměřen na zjištění …more
Abstract:
The thesis is focused on marketing research using methods Mystery of activity in the sphere of consumer cooperatives. It outlines the development of consumer co-operatives in the Czech Republic and the historical origins of the development, from the camp. The practical part is realized in business units Unity from the camp, specifically in the stores included in the retail chain COOP TIP. Marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 12. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2016
  • Supervisor: Marie Hesková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49177