Marketingový výzkum prodejní sítě družstva Jednota, OD Tábor metodou mystery aktivit – Jitka Hronová
Jitka Hronová
Master's thesis
Marketingový výzkum prodejní sítě družstva Jednota, OD Tábor metodou mystery aktivit
Marketing research of sales network Jednota, OD Tábor by mystery activities
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na marketingový výzkum s pomocí metod Mystery Aktivit ve sféře spotřebních družstev. Nastiňuje vývoj spotřebního družstevnictví v České republice a historický vývoj vzniku Jednoty, OD Tábor. Praktická část je realizována v obchodních jednotkách Jednoty, OD Tábor, konkrétně v prodejnách zařazených do obchodního řetězce COOP TIP. Marketingový výzkum byl zaměřen na zjištění …moreAbstract:
The thesis is focused on marketing research using methods Mystery of activity in the sphere of consumer cooperatives. It outlines the development of consumer co-operatives in the Czech Republic and the historical origins of the development, from the camp. The practical part is realized in business units Unity from the camp, specifically in the stores included in the retail chain COOP TIP. Marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 12. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49177
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: Marie Hesková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49177
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Privátní značky v obchodním řetězci COOP a potenciál pro jejich rozvoj.
Radek Kurc -
In-store komunikace ve vybrané prodejně
Jitka PALIVCOVÁ -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Marketingový výzkum s využitím Mystery aktivit ve společnosti IZOMAT stavebniny s.r.o.
Jakub Strnadel -
Marketingový výzkum s využitím Mystery aktivit
Pavel Šilinger -
Mystery Shopping - instrument k získání konkurenční výhody
Jitka Brancuzská