Vernostné programy v bankovom sektore ČR a ich dopad na spotrebiteľa – Richard Pereš
Richard Pereš
Master's thesis
Vernostné programy v bankovom sektore ČR a ich dopad na spotrebiteľa
Věrnostní programy v bankovním sektoru ČR a jejich dopad na spotřebitele
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou využívání věrnostních programů v bankovním sektoru České republiky. Primárním cílem práce je zanalyzovat současné vnímání nabízených věrnostních programů bank spotřebiteli a na základě zjištění z analýzy navrhnout konkrétní doporučení při definování a implementování věrnostního programu bankami. Práce popisuje teoretickou základnu dané problematiky, ve které …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of use of loyalty programs in the banking sector of the Czech Republic. The primary objective of the thesis is to analyze the current perception of bank loyalty programs by consumers and to propose specific recommendations for the process of definition and implementation of the loyalty program by banks based on the findings of the analysis. The thesis describes …moreAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá problematikou využívania vernostných programov v bankovom sektore Českej republiky. Primárnym cieľom práce je zanalyzovať súčasné vnímanie ponúkaných vernostných programov bánk spotrebiteľmi a na základe zistení z analýzy navrhnúť konkrétne odporúčania pri definovaní a implementovaní vernostného programu bankami. Práca popisuje teoretickú základňu danej problematiky, v ktorej …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 1. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71884
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2018
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Marcela Zamazalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71884
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Vnímanie nutraceutických produktov zo strany slovenských spotrebiteľov
Lenka Rajňáková -
Vplyv sociálnej triedy na vnímanie športových aktivít českých spotrebiteľov
Marek Fišera -
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
Inessa Avagyan -
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
Consumer perception of cosmetics quality in China
Jingyi Qi -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Consumer Perception of Tesco Private Labels in the Czech Republic
Alina Valetova -
Consumer awareness and perception of CSR activities of two companies in the beverage industry
Sabina Ismailova