Vliv práce ve snoezelenu na schopnost seberegulace u dětí s Aspergerovým syndromem – Bc. Dagmar Jurišová
Bc. Dagmar Jurišová
Bachelor's thesis
Vliv práce ve snoezelenu na schopnost seberegulace u dětí s Aspergerovým syndromem
The impact of work in snoezelen on the ability of self-regulation of children with Asperger Syndrom
Abstract:
Objektem této bakalářské práce byli tři chlapci s diagnózou AS vzdělávající se na prvním stupni základní školy. Cílem bylo zjistit, zda lze posílit schopnost seberegulace u dítěte s poruchou autistického spektra (PAS), konkrétně s Aspergerovým syndromem na prvním stupni ZŠ, díky práci ve snoezelen prostředí a zda lze takovou schopnost nebo techniku, či přístup přenést do školního prostředí. Výzkum …moreAbstract:
The object of the bachelor's thesis was three boys with a diagnosis of AS, studying at the first stage of primary school. The aim was to find out whether the ability of self-regulation in a pupil with autism spectrum disorder (AS) at the first stage of primary school can be strengthened by working in a snoezelen environment and whether such ability or technique or approach can be transferred to the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/osk2o/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2023
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JURIŠOVÁ, Dagmar. \textit{Vliv práce ve snoezelenu na schopnost seberegulace u dětí s Aspergerovým syndromem}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/wyl78v/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Specifika využití konceptu Snoezelen v intervenci dětí ve výchovném ústavu
Lucie Kotalová -
Využití principů snoezelen ve speciální pedagogice
Zuzana Bohuslavová -
Multismyslové prostředí Snoezelenu pro seniory
Kateřina Heiblová -
Komplexní rozvoj dítěte s těžkým postižením s využitím multismyslového prostředí.
Renáta FILATOVA -
Komplexní rozvoj dítěte s těžkým postižením s využitím multismyslového prostředí.
Renáta FILATOVA -
Integrace žáků s diagnózou Aspergerův syndrom do společenského prostředí
Luděk Ullík -
Aspergerův syndrom u dětí a jeho dopad na kvalitu života
Markéta RATAJOVÁ