Bedeutung der Firmenwebseiten, Online-Plattformen und digitalen Prospekte für die Wirtschaftskommunikation mit einem Deutsch sprechenden Klienten – Michaela MRÁZOVÁ
Michaela MRÁZOVÁ
Bachelor's thesis
Bedeutung der Firmenwebseiten, Online-Plattformen und digitalen Prospekte für die Wirtschaftskommunikation mit einem Deutsch sprechenden Klienten
The Importance of Corporate Websites, Online Platforms and Digital Brochures for Business Communication with German-speaking Client
Abstract:
This bachelor thesis examines the importance of corporate websites, online platforms and digital brochures for business communication with German-speaking client. In the introduction, the author mentions the main aim of the bachelor thesis, which is to introduce to the reader the given aspects of digital services and to find out, on the basis of a questionnaire survey, what importance clients give …viacAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá významem podnikových webových stránek, online platforem a digitálních prospektů pro hospodářskou komunikaci s německy mluvícím klientem. V úvodu autorka zmiňuje hlavní cíl této bakalářské práce, kterým je přiblížit čtenáři dané aspekty digitálních služeb a na základě dotazníkového šetření zjistit, jaký význam těmto digitálním službám klienti přikládají. V teoretické …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Zdeněk Vávra, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MRÁZOVÁ, Michaela. \textit{Bedeutung der Firmenwebseiten, Online-Plattformen und digitalen Prospekte für die Wirtschaftskommunikation mit einem Deutsch sprechenden Klienten}. Online. Bakalárska práca. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Faculty of Arts. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/wytsv8/.
Jak správně citovat práci
MRÁZOVÁ, Michaela. Bedeutung der Firmenwebseiten, Online-Plattformen und digitalen Prospekte für die Wirtschaftskommunikation mit einem Deutsch sprechenden Klienten. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Cizí jazyky pro komerční praxi / Foreign Languages for Business
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska