Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci – Bc. Zdeňka Eichlerová
Bc. Zdeňka Eichlerová
Diplomová práce
Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci
Marketing strategy with an emphasis on communication mix and subsequent implementation
Anotace:
Cílem diplomové práce na téma Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci je vytvoření marketingové strategie a komunikačního mixu Uni-W. Teoretická část práce obsahuje odborné poznatky z problematiky tvorby marketingové strategie, marketingového mixu, komunikačního mixu a modelu STDC. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace projektu v konkrétním marketingovém …víceAbstract:
The aim of the thesis Marketing strategy with an emphasis on communication mix and subsequent implementation is to suggest marketing strategy and communication mix of Uni-W for next period. The theoretical part of thesis takes in information about creating marketing strategy, marketing mix, communication mix and model STDC. The working part is aimed at analysis of project and proposal of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Eichlerová, Zdeňka. Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci. Pardubice, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba marketingové strategie pro vybranou firmu
Huťka Huťka -
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
René Horký -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Daniel Dvořák -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Miroslav Rachůnek -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Karel Chromý -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Vlastimil Holík -
Tvorba marketingové strategie pro poradenský podnik
Pavel Pokorný