Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci – Bc. Zdeňka Eichlerová
Bc. Zdeňka Eichlerová
Master's thesis
Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci
Marketing strategy with an emphasis on communication mix and subsequent implementation
Abstract:
Cílem diplomové práce na téma Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci je vytvoření marketingové strategie a komunikačního mixu Uni-W. Teoretická část práce obsahuje odborné poznatky z problematiky tvorby marketingové strategie, marketingového mixu, komunikačního mixu a modelu STDC. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace projektu v konkrétním marketingovém …moreAbstract:
The aim of the thesis Marketing strategy with an emphasis on communication mix and subsequent implementation is to suggest marketing strategy and communication mix of Uni-W for next period. The theoretical part of thesis takes in information about creating marketing strategy, marketing mix, communication mix and model STDC. The working part is aimed at analysis of project and proposal of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 8. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
EICHLEROVÁ, Zdeňka. \textit{Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2017. Available from: https://theses.cz/id/wz0od9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Eichlerová, Zdeňka. Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci. Pardubice, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Tvorba marketingové strategie pro vybranou firmu
Huťka Huťka -
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
René Horký -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Daniel Dvořák -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Miroslav Rachůnek -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Karel Chromý -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Vlastimil Holík -
Tvorba marketingové strategie pro poradenský podnik
Pavel Pokorný