Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci – Bc. Zdeňka Eichlerová
Bc. Zdeňka Eichlerová
Master's thesis
Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci
Marketing strategy with an emphasis on communication mix and subsequent implementation
Anotácia:
Cílem diplomové práce na téma Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci je vytvoření marketingové strategie a komunikačního mixu Uni-W. Teoretická část práce obsahuje odborné poznatky z problematiky tvorby marketingové strategie, marketingového mixu, komunikačního mixu a modelu STDC. Praktická část je zaměřena na analýzu současné situace projektu v konkrétním marketingovém …viacAbstract:
The aim of the thesis Marketing strategy with an emphasis on communication mix and subsequent implementation is to suggest marketing strategy and communication mix of Uni-W for next period. The theoretical part of thesis takes in information about creating marketing strategy, marketing mix, communication mix and model STDC. The working part is aimed at analysis of project and proposal of marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2017
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
EICHLEROVÁ, Zdeňka. \textit{Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci}. Online. Diplomová práca. Pardubice: Univerzita Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/wz0od9/.
Jak správně citovat práci
Eichlerová, Zdeňka. Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci. Pardubice, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba marketingové strategie pro vybranou firmu
Huťka Huťka -
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
René Horký -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Daniel Dvořák -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Miroslav Rachůnek -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Karel Chromý -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Vlastimil Holík -
Tvorba marketingové strategie pro poradenský podnik
Pavel Pokorný