Vladimíra WUNSCHOVÁ

Bachelor's thesis

Mediální analýza značky Kofola

Media Analysis of the Kofola Brand
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá publicitou značky Kofola a výstupem jsou výsledky kvali-tativního výzkumu vnímání značky a analýza vybraných medií. V teoretické části práce se zaměřím na vysvětlení pojmů ? značka, publicita, mediální analý-za a kvalitativní výzkum. V praktické části se budu věnovat popisu značky Kofola, historii značky, vývoji loga, kvalitativnímu výzkumu pomocí individuálního rozhovoru …more
Abstract:
This thesis outlines the publicity of the Kofola brand. As a conclusion, results show research of the brand's perception and the analysis of the chosen media. The theoretical part focuses on the explanation of terms such as brand, publicity, medial analysis and quality research. The practical part describes the Kofola brand itself, its history, logo development, quality research with the help of individual …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 4. 5. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

WUNSCHOVÁ, Vladimíra. Mediální analýza značky Kofola. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe