Mediální analýza značky Kofola – Vladimíra WUNSCHOVÁ
Vladimíra WUNSCHOVÁ
Bakalářská práce
Mediální analýza značky Kofola
Media Analysis of the Kofola Brand
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá publicitou značky Kofola a výstupem jsou výsledky kvali-tativního výzkumu vnímání značky a analýza vybraných medií. V teoretické části práce se zaměřím na vysvětlení pojmů ? značka, publicita, mediální analý-za a kvalitativní výzkum. V praktické části se budu věnovat popisu značky Kofola, historii značky, vývoji loga, kvalitativnímu výzkumu pomocí individuálního rozhovoru …víceAbstract:
This thesis outlines the publicity of the Kofola brand. As a conclusion, results show research of the brand's perception and the analysis of the chosen media. The theoretical part focuses on the explanation of terms such as brand, publicity, medial analysis and quality research. The practical part describes the Kofola brand itself, its history, logo development, quality research with the help of individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WUNSCHOVÁ, Vladimíra. Mediální analýza značky Kofola. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Kvalitativní výzkum internetového pirátství v kontextu nástupu audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání (Netflix)
Markéta ŠTEFKOVÁ -
Pedagogové vedoucí školní noviny a jejich pojetí mediální gramotnosti, mediální výchovy a žákovského média
Lenka Kružíková -
Kvalitativní výzkum dat z elektronických médií týkajících se majetkového vyrovnání s církvemi v oblasti lesnictví
Šárka Englártová -
Očima pedagogů: Průřezová témata v pedagogické praxi se zaměřením na mediální výchovu
Tereza Zikmundová -
Monitoring médií v praxi PR agentury
Kateřina Šupková -
Analýza monitoringu tištěných médií Českého svazu kanoistiky v sezóně 2014
Vendula HERZÁNOVÁ -
Comparative effectiveness analysis of social media monitoring tools
Pavlína Duffková -
Publicita značky Vodafone Czech Republic
Dominik Ptáček