Vladimíra WUNSCHOVÁ

Bakalářská práce

Mediální analýza značky Kofola

Media Analysis of the Kofola Brand
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá publicitou značky Kofola a výstupem jsou výsledky kvali-tativního výzkumu vnímání značky a analýza vybraných medií. V teoretické části práce se zaměřím na vysvětlení pojmů ? značka, publicita, mediální analý-za a kvalitativní výzkum. V praktické části se budu věnovat popisu značky Kofola, historii značky, vývoji loga, kvalitativnímu výzkumu pomocí individuálního rozhovoru …více
Abstract:
This thesis outlines the publicity of the Kofola brand. As a conclusion, results show research of the brand's perception and the analysis of the chosen media. The theoretical part focuses on the explanation of terms such as brand, publicity, medial analysis and quality research. The practical part describes the Kofola brand itself, its history, logo development, quality research with the help of individual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

WUNSCHOVÁ, Vladimíra. Mediální analýza značky Kofola. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe