Nadim Eid

Master's thesis

Přístup, cíle a nástroje marketingu finančních služeb\\- Případová studie -

Approaches, goals and marketing tools in financial services - Case study -
Abstract:
Práce má za cíl zhodnotit poslední trendy v bankovnictví se zaměřením na marketingový mix. Při zpracování práce je zohledněn poslední vývoj na finančních trzích, který má na moderní trendy značný dopad. Autor v práci analyzuje marketingové přístupy, finanční výkazy, zákaznické složení a jiné faktory přítomné v GE Money Bank, a. s. Poznatky jsou následně formulovány v podobě doporučení pro marketing …more
Abstract:
Thesis aims to assess recent trends in banking, focusing mainly on the marketing mix. While processing the thesis, the recent developments, which have a significant impact on modern trends in financial markets, are taken into account. The author analyze marketing approaches, financial statements, customer composition and other factors present in the GE Money Bank, a. s. Findings are formulated as recommendations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 2. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 9. 2010
  • Supervisor: Tomáš Křížek
  • Reader: Lukáš Moravec

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25025