Přístup, cíle a nástroje marketingu finančních služeb\\- Případová studie - – Nadim Eid
Nadim Eid
Master's thesis
Přístup, cíle a nástroje marketingu finančních služeb\\- Případová studie -
Approaches, goals and marketing tools in financial services - Case study -
Anotácia:
Práce má za cíl zhodnotit poslední trendy v bankovnictví se zaměřením na marketingový mix. Při zpracování práce je zohledněn poslední vývoj na finančních trzích, který má na moderní trendy značný dopad. Autor v práci analyzuje marketingové přístupy, finanční výkazy, zákaznické složení a jiné faktory přítomné v GE Money Bank, a. s. Poznatky jsou následně formulovány v podobě doporučení pro marketing …viacAbstract:
Thesis aims to assess recent trends in banking, focusing mainly on the marketing mix. While processing the thesis, the recent developments, which have a significant impact on modern trends in financial markets, are taken into account. The author analyze marketing approaches, financial statements, customer composition and other factors present in the GE Money Bank, a. s. Findings are formulated as recommendations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25025
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2010
- Vedúci: Tomáš Křížek
- Oponent: Lukáš Moravec
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25025
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace v GE Money Bank, a.s.
Lucie Běhůnková -
Digitální komunikace centrálních bank v kontextu marketingu
Lucie Střelecká -
Project to Improve Marketing Communication of a Chosen Bank in Morocco
Ismail Benyahya -
Analýza marketingové komunikace vybraných bankovních produktů v mezinárodní bance
Marie Chodorová -
Marketingová komunikace společnosti Unicredit bank CZ
Jiří Nepomucký -
Finanční dopady marketingové komunikace vybraných bank
Veronika Chmelařová -
Marketingová komunikace banky Unicredit
Veronika Sívková