Integrating English Language Teaching in a Regular Nursery Class – Bc. Petra Jelínková
Bc. Petra Jelínková
Bakalářská práce
Integrating English Language Teaching in a Regular Nursery Class
Integrating English Language Teaching in a Regular Nursery Class
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je dokázat, že pro děti předškolního věku je efektivnější začleňovat anglický jazyk do běžných aktivit v české mateřské škole, než jako kroužek seznámení s anglickým jazykem vedený jednou týdně externím učitelem. Hry a běžné denní činnosti jsou nejlepší pro přirozené osvojování cizího jazyka, který pro děti bude jistým přínosem. Teoretická část definuje klíčové pojmy důležité …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to prove that it is more beneficial to integrate English language into common activities in a regular Czech nursery school rather than organising English teaching as an afternoon club with an external teacher coming for one separate English class. Play time and regular routines of the day are best to be used for acquiring a foreign language from which children would …víceKeywords
výuka dětí v mateřské škole osvojování mateřského a cizího jazyka přístupy a metody učení cizího jazyka paralelní přístup integrovaná výuka anglického jazyka teaching in a nursery school L1 and L2 acquisition approaches and methods in ELT parallel approach integrated teaching of the English language
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h32t2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2017
- Vedoucí: Mgr. Jana Chocholatá
- Oponent: Mgr. Gabriela Oaklandová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
The English Language and its Implementation in the Army of the Czech Republic
Michal Čmiel -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
The use of online technologies for the development of digital competencies in the teaching of the English language in the 9th grade at primary schools of Prague 5
Eva KADLECOVÁ -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
Bilingvismus v česko-italských rodinách a srovnání bilingvní výchovy v ČR a Itálii
Kateřina Kasalická -
Jazykové kompetence žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce cizího jazyka
Věra Navrátilová -
Korpusový přístup ve výuce češtiny jako cizího jazyka: diakritika
Běla Šebestová -
Osvojování mateřského jazyka v kontextu výuky cizího jazyka v předškolním věku
Ludmila Bulínová