Bc. Eliška Tomaštíková

Master's thesis

Subjektivní odpovědnost učitele za školní úspěšnost žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí

The Subjective Responsibility of a Teacher for School Success of Pupils out of the Socially Disadvantaged Environment
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje problematice subjektivní odpovědnosti učitele za školní úspěšnost žáků ze sociálně-znevýhodněného prostředí. Teoretická část se věnuje vymezením ústředních pojmů práce, a tím je pedagog ve výchovně-vzdělávacím procesu, jeho osobnost a profese. Práce také poskytuje náhled do problematiky self-efficacy, osobně vnímané zdatnosti učitelů. V neposlední řadě se zabývá vymezením …viac
Abstract:
The Thesis presents the issue of the subjective responsibility of a teacher for the success of pupils out of the socially inconvenienced environment. The theoretical part pursues to define the main concept of the thesis, namely the pedagogue in a formal education context, his personality and his profession. The thesis also provides a view into the issue of self-efficacy, the personally perceived abilities …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Tomaštíková, Eliška. Subjektivní odpovědnost učitele za školní úspěšnost žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe