Subjektivní odpovědnost učitele za školní úspěšnost žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí – Bc. Eliška Tomaštíková
Bc. Eliška Tomaštíková
Master's thesis
Subjektivní odpovědnost učitele za školní úspěšnost žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí
The Subjective Responsibility of a Teacher for School Success of Pupils out of the Socially Disadvantaged Environment
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje problematice subjektivní odpovědnosti učitele za školní úspěšnost žáků ze sociálně-znevýhodněného prostředí. Teoretická část se věnuje vymezením ústředních pojmů práce, a tím je pedagog ve výchovně-vzdělávacím procesu, jeho osobnost a profese. Práce také poskytuje náhled do problematiky self-efficacy, osobně vnímané zdatnosti učitelů. V neposlední řadě se zabývá vymezením …viacAbstract:
The Thesis presents the issue of the subjective responsibility of a teacher for the success of pupils out of the socially inconvenienced environment. The theoretical part pursues to define the main concept of the thesis, namely the pedagogue in a formal education context, his personality and his profession. The thesis also provides a view into the issue of self-efficacy, the personally perceived abilities …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOMAŠTÍKOVÁ, Eliška. \textit{Subjektivní odpovědnost učitele za školní úspěšnost žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Humanities. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/x02102/.
Jak správně citovat práci
Tomaštíková, Eliška. Subjektivní odpovědnost učitele za školní úspěšnost žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Školní preventivní program a jeho úloha při socializaci žáků pocházejících ze sociálně znevýhodněného prostředí
Iva Gallová -
Online vyučování u dětí ze sociálně znevýhodněného a kulturně odlišného prostředí z pohledu vyučujících
Anna Janoušková -
Odpovědnost za školní výsledky očima žáků SŠ
Michaela Žáková -
Sebehodnocení a jeho vliv na self-efficacy žáků
Veronika Hebronová -
Komparace výsledku testu Self-efficacy žáků pátých tříd a jejich třídních učitelů
Denisa HENNRICHOVÁ -
Sebeúčinnost (self-efficacy) učitelů pro práci se žáky s poruchou autistického spektra ve výuce školní tělesné výchovy
Jakub FILÍPEK -
Self-efficacy učitelů při práci s tématem umírání
Tereza KLATOVSKÁ -
Test-retest reliabilita české verze dotazníku PESEISD-A (Physical Educators' Self-Efficacy Toward Including Students with Disabilities-Autism)
Gabriela ADÁMKOVÁ