Bc. Iveta Ráčková

Bachelor's thesis

Marketingový výzkum, jako východisko sestavení marketingové strategie

Marketing research, like a resource to assemble the marketing strategy of Red Bull CZ
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje a identifikuje problematiku marketingové strategie společnosti. Praktickou částí je vypracování a vyhodnocení marketingového výzkumu na určitou cílovou skupinu společnosti. Následně obsahuje návrhy na sestavení marketingové strategie, které vycházejí z provedeného výzkumu.
Abstract:
This bachelor thesis analyses and indentifies problems concerning company marketing strategy. Practical part is elaboration and interpretation marketing research to target group. It contains suggestions to assemble the marketing strategy witch come from the research.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2010
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Reader: Ing. Andrea Hudlíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting