Marketingový výzkum, jako východisko sestavení marketingové strategie – Bc. Iveta Ráčková
Bc. Iveta Ráčková
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum, jako východisko sestavení marketingové strategie
Marketing research, like a resource to assemble the marketing strategy of Red Bull CZ
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje a identifikuje problematiku marketingové strategie společnosti. Praktickou částí je vypracování a vyhodnocení marketingového výzkumu na určitou cílovou skupinu společnosti. Následně obsahuje návrhy na sestavení marketingové strategie, které vycházejí z provedeného výzkumu.Abstract:
This bachelor thesis analyses and indentifies problems concerning company marketing strategy. Practical part is elaboration and interpretation marketing research to target group. It contains suggestions to assemble the marketing strategy witch come from the research.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2010
Identifier:
https://is.sting.cz/th/qgjio/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: Ing. Andrea Hudlíková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Financial Controlling
Theses on a related topic
-
Branding and its history - Red Bull
Michaela Svobodová -
Obsah se sportovci na sociálních sítích jako nástroj marketingové komunikace společnosti Red Bull Česká republika, s.r.o.
Viktor KŘAPA -
Marketingová strategie vybrané firmy: Red Bull
Aneta Stupáková -
Finanční analýza společnosti RED BULL Česká Republika, s.r.o.
Jonáš Baldík -
Entry point consumers a jejich vnímání marketingu společnosti Red Bull Česká republika, s. r. o.
Vít Hrubeš -
Sponzorské aktivity společnosti Red Bull
Karolína Sehnalová -
Strategická analýza společnosti Red Bull s.r.o
Marek Hlobilek -
Effectiveness of Red Bull’s Model of Football Clubs Sponsorship
Evgenii Bazanov