Strategie vstupu na nový trh v oblasti zdravotnických služeb – Petra Zahrádková
Petra Zahrádková
Diplomová práce
Strategie vstupu na nový trh v oblasti zdravotnických služeb
Entry strategy for a new market in healthcare services
Anotace:
Práce se zabývá možnostmi vstupu společnosti zabývající se asistovanou reprodukcí na zahraniční trh. Je hodnoceno jaké přínosy a konkurenční výhody by tento krok přinesl. Na základě analýzy statistických dat a dotazníkového šetření mezi pacienty je hodnocen potenciál trhů v Srbsku a Bosně a Hercegovině. Po vyhodnocení vhodnosti trhů a očekávání pacientů ze zahraničí je připraven návrh strategického …víceAbstract:
The thesis deals with the possibilities of entering the assisted reproduction company on the foreign market. It evaluates what benefits and competitive advantages this step would bring. Based on statistical data analysis and questionnaire survey among patients, the potential of markets in Serbia and Bosnia and Herzegovina is assessed. After evaluating the suitability of the markets and the expectations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75030
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2018
- Vedoucí: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75030
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba marketingového plánu pro vybranou společnost
Anna Roubíková -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Postavení mužů na trhu práce v závislosti na jejich věku
Andreevová Andreevová -
Vliv Brexitu na vstup vybraného podniku na britský trh
Adam Babják -
Podnikatelský záměr na rozšíření produktové strategie podniku LakoPlast s.r.o. na trh Ukrajiny
Svitlana Koshelya -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Příprava e-shopu na expanzi na nový trh
David Lipka -
Go-to-market strategie pro uvedení značky na nový trh
Diliara Abdiukhanova