Petra Zahrádková

Master's thesis

Strategie vstupu na nový trh v oblasti zdravotnických služeb

Entry strategy for a new market in healthcare services
Abstract:
Práce se zabývá možnostmi vstupu společnosti zabývající se asistovanou reprodukcí na zahraniční trh. Je hodnoceno jaké přínosy a konkurenční výhody by tento krok přinesl. Na základě analýzy statistických dat a dotazníkového šetření mezi pacienty je hodnocen potenciál trhů v Srbsku a Bosně a Hercegovině. Po vyhodnocení vhodnosti trhů a očekávání pacientů ze zahraničí je připraven návrh strategického …more
Abstract:
The thesis deals with the possibilities of entering the assisted reproduction company on the foreign market. It evaluates what benefits and competitive advantages this step would bring. Based on statistical data analysis and questionnaire survey among patients, the potential of markets in Serbia and Bosnia and Herzegovina is assessed. After evaluating the suitability of the markets and the expectations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 10. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 9. 2018
  • Supervisor: Jan Koudelka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75030