Bc. Tereza Hlavoňová

Diplomová práce

Zákaznické preference online vs. offline nakupování

Customer preferences for online vs. offline shopping
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku zákaznických preferencí pro online a offline nakupování v kontextu fast fashion odvětví a zkoumá, jaká možná doporučení by mohly být pro společnosti prodávající fast fashion oblečení. Cílem je na základě identifikace hlavních faktorů, které ovlivňují zákazníky při rozhodovaní o koupi fast fashion oblečení v online nebo v offline prostředí, formulovat …více
Abstract:
This master's thesis focuses on the issue of customer preferences for online and offline shopping in the context of the fast fashion industry and explores possible recommendations for companies selling fast fashion clothing. The goal of this thesis is to formulate recommendations for companies to better adapt to customer preferences based on the identification of the main factors that influence customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management